Můj G SERVIS

Sjednat schůzku

YouTube
Facebook
Odebírat novinky
Objednat tištěný katalog
Stáhnout mobilní aplikaci

Katalog Rodinné domy 2013 je 3. nejlepším firemním v ČR


O 3. místě v kategorii nejlepší firemní katalogy v ČR rozhodli profesionálové z oblasti komunikace, marketingu a digitální komunikace. Náš katalog  Rodinné domy 2013 se probojoval až do 3. finálového kola, kde se prosadil v silné konkurenci dalších 130 titulů.  Podařilo se mu "porazit" dokonce interní publikace nadnárodních korporací ((jen namátkově jmenujme třeba  T-mobile, Spar, Zentiva Group, a. s., Telefónica Czech Republic, a. s., Boomerang Publishing s. r. o., ArcelorMittal Ostrava a. s., Wüstenrot - stavební spořitelna a. s., Generali Pojišťovna a. s., ABB...)!

Cena katalogu je 199 Kč a poštovné 120 Kč.
Pro registrované je poštovné ZDARMA.
Prolistujte si online ukázku katalogu

Nechcete platit poštovné?
Zaregistrujte se, nebo se přihlaste do svého uživatelského účtu, ušetříte 120 Kč a zároveň získáte plnohodnotný přístup ke všem unikátním nabídkám.

Rozhodli jsme se přihlásit, protože jsme se chtěli ujistit, zda je náš katalog opravdu dobrý a také se přesvědčit o tom, že investice vložená do našeho firemního periodika, má smysl. Cena je ohodnocením naší dlouhodobé práce a úspěšné spolupráce s firmami DEK, a.s. a Contimex spol. s r.o. Jde o další možnost zviditelnění a rovněž celkového srovnání. Zajímavé bylo seznámit se v průběhu slavnostního vyhlášení s dalšími úspěšnými publikacemi, což nás částečně inspirovalo a motivovalo k pokračování a dalším inovacím.

Soutěž hodnotí a oceňuje firemní periodické a neperiodické publikace určené k reprezentaci společnosti či prezentaci výrobků a služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům. Zlatý středník vstoupil již do druhého desetiletí svého fungování na českém mediálním trhu, vznikl v roce 2002. Za tu dobu se počet kategorií rozrostl na 13. V soutěži hodnotí čtyři samostatné poroty zvlášť tištěná média, elektronická média, appky a texty. Zaměřují se nejen na estetickou a obsahovou stránku publikací, ale také na způsob distribuce nebo zjišťování efektivity publikací, vhodností pro cílovou skupinu, jazykovou stránkou apod.

Vyhlašovatelem je PR Klub, o.s. (www.prklub.cz)


Zeptejte se