Můj G SERVIS

Sjednat schůzku

YouTube
Facebook
Odebírat novinky
Objednat tištěný katalog
Stáhnout mobilní aplikaci

Opět jsme získali titul Kvalitní firma!


4. ročník slavnostního předávání certifikátů značky KVALITNÍ FIRMA – OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY 2014 úspěšně proběhl

U příležitosti mezinárodního stavebního veletrhu FOR ARCH Praha 2014, byly ve středu 17. září 2014, na stánku partnerské společnosti ADMD - Asociace dodavatelů montovaných domů, slavnostně předány certifikáty KVALITNÍ FIRMA – Ověřeno zákazníky z rukou manažerky značky Ing. Jany Klasové a moderátora PhDr. Jakuba Železného.

 
Za naši společnost převzal certifikát ředitel Tomáš Rozsíval 

KVALITNÍ FIRMA – Ověřeno zákazníky je prestižní značka, kterou uděluje nezávislá společnost APC Asociace pro certifikaci na základě hodnocení spokojenosti zákazníků.

Kdo jsou kvalitní firmy a díky čemu získaly certifikaci a značku?

Za aktuální hodnotící rok 2013/2014 certifikaci a značku KVALITNÍ FIRMA - Ověřeno zákazníky získalo 64 firem z celkového počtu 283 zpracovávaných Referenčních analýz spokojenosti. Seznam firem je ZDE

Certifikované firmy v rámci Referenční analýzy spokojenosti dosáhly od svých zákazníků hodnocení lepší než 1,5. Což znamená, že svoji práci odvádějí kvalitně, odpovědně, komunikují se svými zákazníky a v případě problémů tyto řeší ve prospěch zákazníka.

Co značka KVALITNÍ FIRMA přináší jejím držitelům

- Zpětnou vazbu od zákazníka a jeho celkový pohled na zakázku od A do Z;
- Prestižní značku, která posiluje důvěryhodnost firmy u nových i stávajících zákazníků;
- Reference zákazníků, které s jejich souhlasem může firma veřejně použít;
- Objektivitu hodnocení a ověřitelnost referencí, které zajišťuje nezávislá společnost APC Asociace pro certifikaci monitorováním celého procesu se souhlasem zákazníků.

V čem spočívá prestiž značky KVALITNÍ FIRMA – OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY?

Certifikaci a značku mohou firmy získat až poté, co uspějí s vyznamenáním v rámci komplexního hodnocení od svých zákazníků, čili do průměru 1,5 při hodnocení jako ve škole. Na druhou stranu zákazník musí horší známku než 1, kterou na konkrétní otázku udělí, vždy odůvodnit, aby byla zaručena objektivita pro obě strany.


Kvalitní firma roku 2014 - G SERVIS CZ, s.r.o. - Tomáš Rozsival

Zdroj textu a foto:Kvalitnifirma.cz 

Příloha:


Zeptejte se