Můj G SERVIS

Sjednat schůzku

YouTube
Facebook
Odebírat novinky
Objednat tištěný katalog
Stáhnout mobilní aplikaci

POROTHERM – Řešení pro cihlový dům


Jak byste stručně charakterizoval společnost Wienerberger?
Posláním společnosti Wienerberger je uspokojovat potřeby a poptávku zákazníků po komfortním, zdravém a energeticky úsporném bydlení. Mimo to rozvíjet tradici českého cihlářství.
Vizí společnosti je posilování pozice leadera na českém a moravském trhu s cihlářskými výrobky, kterou staví především na kvalitě a spolehlivosti produktů i řešení pro zákazníky spolu s důvěryhodností svých lidí.
Úspěch firmy je založen na spojení vysoké kvality služeb a výrobků v konceptu uceleného systému Porotherm, z něhož lze postavit cihelný dům.

Jak dlouho ve společnosti pracujete a jaký je předmět Vaší činnosti?
Pracuji ve firmě od roku 2000. Od roku 2002 odpovídám za prodej a marketing na území České republiky.
Společnost Wienerberger je největším výrobcem pálených cihel v ČR i v Evropě. Základ produkce firmy tvoří zdicí systém POROTHERM pro vnější a vnitřní zdivo včetně prémiové řady broušených cihel plněných vatou T Profi. Do systému také patří keramické překlady a polomontované stropy. Nedílnou součástí sortimentu jsou lícové cihly TERCA a DESIMPEL, keramické dlažby PENTER a fasádní systém ARGETON.

Čím se liší Vaše cihly plněné minerální vatou od ostatních na trhu?
Cihly plněné vatou výborně a unikátně spojují již ověřené výhody pálené cihly a kamenné minerální vaty v jedno ucelené řešení.
Výsledkem je originální řešení cihlového obvodového zdiva domu s integrovanou minerální izolací, které lze optimálně využít pro stavby s vysokými nároky na kvalitu a komfort bydlení s požadavky na velmi nízkou spotřebu tepla.

Máte v portfoliu další produkty, které jsou něčím výjimečné?
Mezi výjimečné produkty bych určitě zařadil akustické cihly pro bytové domy, u kterých se nám podařilo dosáhnout nejlepších výsledků v řešení mezibytových příček výrobní řadou AKU SYM 25 a 30.
Nabízíme také výjimečné řešení překladů u dvojgaráží rodinných domů. Zde jsme připravili keramické překlady KP XL až do mimořádně velké světlosti 6 000 cm včetně kompletace.
V letošním roce navíc přinášíme možnost použití zdicí pěny Dryfix i na cihly plněné vatou pro zvýšení rychlosti zdění, což nabízí výjimečnou kombinaci TOP produktu a TOP technologie zdění.

V čem je celkově cihla lepší než jiné materiály, ze kterých lze budovat? Jaké jsou její hlavní výhody?
Zdicí materiál pro stavbu rodinného domu musí zvládnout hrát roli „desetibojaře", což si lidé mnohdy neuvědomují. Desetibojaře proto, že zdicí systém musí splňovat mnohá kritéria jako např. pevnost, tepelně izolační vlastnosti, požadavky na akustiku, objemovou stálost, životnost, protipožární odolnost, akumulaci tepla, propustnost vodních par a tím i podporu zdravého mikroklima domu. A k tomu jsou důležité rychlost a jednoduchost zdění, náklady na pořízení i údržbu.
Výhoda cihly spočívá v tom, že tyto komplexní požadavky na užitné vlastnosti zdiva domu naplňuje velmi vyváženě a v souhrnu nejlépe, přičemž se její výhody nejvíce promítají do klíčových dlouhodobých hodnot domu (životnost, pevnost, propustnost vodních par, teplo a akustika).
Není proto náhoda, že cihlové domy, které se prodávají na realitním trhu, jsou hodnoceny výše než domy z jiných stavebních materiálů.

Jak probíhá Vaše spolupráce s firmou G SERVIS? Jaké výhody z ní plynou zákazníkům GS?
Velmi si vážím toho, že je společnost G SERVIS partnerem programu výstavby cihlových domů Porotherm dům Wienerberger. Spolupráce nám umožňuje nabídnout potenciálním zákazníkům atraktivní řešení pro více jak 1 000 rodinných domů s možností individuálních úprav.
Další přidanou hodnotou spolupráce jsou kontakty nových zákazníků GS, kteří si zvolili typový dům a koupili k němu projektovou dokumentaci.

Co připravujete pro budoucí stavebníky nebo stávající zákazníky v roce 2014?
Letos se nároční zákazníci mohou těšit na nové high-tech bloky. Jedná se o nové cihly plněné vatou pro tlouštku zdiva 30 až 50 cm, které začneme vyrábět v cihelně Novosedly na Moravě.
Pro bytové domy představíme zdokonalené akustické cihly pro mezibytové příčky. Pro segment DIY rodinné domy představíme nové řešení stropní konstrukce.
Slevové vouchery jsme začali používat v roce 2013 poprvé. Na základě úspěchu z roku 2013 připravujeme pro stavebníky rodinných domů i v roce 2014 podobné akce. Pro zákazníky GS počítáme s nadstandardními výhodami oproti běžným podmínkám dostupným v rámci speciálních akcí, pokud využijí e-vouchery GS.

Jaký kontakt preferují Vaši zákazníci?
Na tuto otázku nelze jednoznačně odpovědět. Zákazník v rozhodovacím procesu řešení bydlení preferuje různé druhy kontaktů. Při stavbě domu si každý projde fázemi inspirace, volby a řešení projektu, volby materiálu a dodavatelů, procesem stavebního řízení, optimalizace finančních zdrojů, realizací stavby a kolaudací.
Naše zkušenost ukazuje, že nejčastěji se ve fázi inspirace zákazník pohybuje na internetu, pročítá katalogy projektů nebo chodí po výstavách. Při technickém řešení projektu roste zájem o osobní jednání a poradenství, při volbě a nákupu materiálu si klienti chtějí osobně porovnat nabídky a osobně vše uzavřít.

Jaká je standardní záruka, kterou poskytujete zákazníkům?
Standardní záruční doba je 24 měsíců. Pro stavby domů, realizované v rámci programu Porotherm dům Wienerberger, poskytujeme mimořádnou garanční listinu na 250 000 Kč. Nejlepší záruka pro všechny zákazníky, používající Porotherm, je garance nadnárodní společnosti, která musí reagovat ve všech oprávněných případech.

Jakými tituly či oceněními se může pochlubit Vaše společnost?
Velmi si vážíme ocenění, které jsme převzali 10. října 2013 v Senátu ČR – ceny „Nejlepší výrobce stavebnin 2012". Rád dodávám, že toto ocenění jsme získali již podruhé.

V roce 2012 jsme získali cenu ČEEP 2011 – Česká energetická a ekologická stavba a Výrobek roku 2012 pro cihly plněné vatou a uznání GRAND PRIX 2012.

Využíváte moderní komunikační kanály či interaktivní aplikace?
V našem žargonu nazýváme tento komunikační kanál ,,KYBERPROSTOR" a jeho význam v našich marketingových aktivitách nabývá extrémně rychle hodnotu oproti klasickým činnostem, které významově klesají, například výstavnictví nebo standardní inzerce. Mnohé si slibujeme od plánovaných aktivit na YouTube v roce 2014.

Děkujeme za rozhovor. 
Rovněž děkuji za rozhovor a přeji stavebníkům rodinných domů hodně úspěchů při realizaci domu dle jejich představ.


Zeptejte se