Můj G SERVIS

Sjednat schůzku

YouTube
Facebook
Odebírat novinky
Objednat tištěný katalog
Stáhnout mobilní aplikaci

Rozhovor s Petrem Paksi, výkonným ředitelem J.A.P. spol. s r.o.


Jakou cestou se ubírala historie J.A.P.?
Zrod společnosti J.A.P. sahá do roku 1991, takže se na trhu pohybujeme téměř čtvrt století. Na počátku jsme byli zaměřeni na strojní kovovýrobu interiérových stavebních prvků a v té i pokračujeme a zdokonalujeme. Nicméně poslední tři roky jsme hodně investovali do výrobního zázemí pro opracování interiérového skla. Obě sekce se dnes vzájemně propojují a doplňují ve formě ucelených dveřních systémů. Ale pokud se vrátím k naší historii, naším úplně prvním výrobkem byly půdní stahovací schody, následovala klasická schodiště, stavební pouzdra pro posuvné dveře, které jsme, myslím, v současnosti dotáhli do úplné dokonalosti. Postupně jsme samozřejmě přidávaly další výrobkové řady, jako například nerezové zábradlí, sklo ve všech možných podobách nebo již zmiňované systémy dveří a skrytých zárubní pro otočné i posuvné dveře.

J.A.P. má několik produktových skupin (schodiště a zábradlí, sklo a prosklené stěny, dveřní systémy pro otočné i posuvné dveře). Ve které vidíte největší skrytý potenciál?
Stabilní bází a výrobní jedničkou u nás samozřejmě zůstávají stavební pouzdra pro zasouvací dveře. Jsme jejich jediným českým výrobcem a v loňském roce jsme zdokonalili konstrukci pouzdra natolik, že jeho sestavení na stavbě je hodně jednoduché a rychlé, že snadnější snad už být ani nemůže. Po dva roky naše vývojové oddělení pracovalo i na zdokonalování systémů pro komplety dveří a zárubní. Podařilo se nám velice pěkně připravit sety zárubní bez obložek, a to jak pro otočné, tak i posuvné dveře. Jde o pohledový design. Dnešní snaha o čistotu vzhledu interiéru k tomu plně vybízí. Mnoho našich zákazníků řešilo umístění otočných a posuvných dveří v jedné místnosti a požadovalo pohledově čistý průchod bez obložek. A na toto žádný výrobce nebyl schopen zareagovat. My se chopili šance a myslím, že se nám to sortimentně povedlo.

Pokud se ptáte na největší, případně skrytý potenciál, tak ten vidím jednoznačně v našem přístupu k zákazníkům. Naše produktové řady obchodně propojujeme tak, aby zákazník všechny naše produkty mohl objednat u jednoho dodavatele a zaměření schodišť, skleněných prvků, dveřních systémů a dalších výrobků provedl jeden technický poradce. A navíc všechny výrobky namontuje jedna montážní četa. Zkušenosti nám ukazují, že toto je ten největší potenciál, kterého rádi využíváme.

Největší novinkou jsou tedy dveřní systémy pro otočné a posuvné dveře v bezobložkovém provedení?
Dá se to tak říct, i když do popředí bych zařadil i systémy posuvné po zdi – tedy varianty TRIX, které zajistí v okolí dveří také úsporu místa a navíc jde o systémy, které nepotřebují žádné velké stavební úpravy. Velkou kapitolou je u nás i interiérové sklo – celoskleněné dveře a stěny. Tuto sekci jsme v posledních třech letech hodně posílili a mnohým zájemcům i více zpřístupnili cestu ke sklu v interiéru. Zjistili jsme, že největší problém je vybrat si, jak "vyplním" daný otvor pomocí skla, tedy kolik bude dveří, kolik bude fixních částí a jak se mají dveře otevírat. Tuto část jsme ve spolupráci s bytovými architekty předpřipravili a naši zákazníci si už vybírají z deseti typových variant celoskleněných stěn a výběr tak zůstává už jen na variantě skla. Zda čiré, barevné nebo Grafosklo.

Zmínil jste Grafosklo. O jaké sklo vlastně jde?
Grafosklo je jedinečný produkt, zejména pro svou širokou škálu použití. Může být použito jak samostatně, například v kuchyňských linkách místo klasických obkladů, tak jako doplněk našich standardních výrobků – skleněné stěny, výplně zábradlí a podobně. Přitom v každém způsobu použití neplní jen funkci běžného interiérového skla, ale dokáže grafickými motivy spoluvytvářet design interiéru.

Jaké jsou hlavní přednosti Grafoskla oproti potisku nebo polepu skla?
Unikátnost tohoto skleněného prvku je v jeho konstrukci. Na rozdíl od běžných technik dekorování skla, jsou grafické motivy bezpečně zalaminovány mezi dva skleněné pláty a nemůže tedy dojít k jejich poškrábání nebo mechanickému poškození. Technologie výroby je poměrně náročná a my jsme ji precizovali skoro dva roky, než jsme se dopracovali k bezvadným výrobkům.

Máte pro zákazníky připravené nějaké bonusy, díky kterým je třeba možné, že vám dávají přednost před jinými společnostmi s podobným či stejným zaměřením?
Jak jsem již zmiňoval, jde především o náš rychlý a plně prozákaznický servis. Snažíme se zákazníkovi dát maximum informací a při realizaci jej zatížit co nejméně. U některých firem jde možná o frázi, ale naším hlavním zájmem je opravdu spokojený zákazník, který nás doporučuje dál. Toto se v praxi odráží i tak, že pokud se něco nepovede, neděláme ze zákazníků hlupáky, ale vezmeme odpovědnost na sebe a vše řešíme s ohledem na maximální spokojenost klienta. Toto si myslím, dnes mnoho firem nedělá, takže i v tom jsme výjimeční. A co bych na tuto otázku ještě rád doplnil, je i fakt, že jsme česká firma. Jsme na trhu už téměř 25 let a svým obchodním partnerům a potažmo i jejich zákazníkům jsme stabilně k dispozici, bez výrobních výkyvů či nefunkčních období, jak tomu je u mnohých firem, které se kolem nás během naší historie objevují – vznikají a zase zanikají. J.A.P. je tu dlouho a věřím, že děláme vše proto, aby ještě dlouho byl.

Kde lze čerpat informace a vidět fotografie vámi realizovaných projektů? Existuje seznam referencí?
Stěžejní platformou jsou naše webové stránky. Pevným pilířem a v podstatě i rozcestníkem jsou stránky www.japcz.cz. Vzhledem k rozmanitosti našich produktových řad pak mají všechny produkty své samostatné stránky. Každé jsou naplněné všemi potřebnými informacemi. Od kompletních informací o daných produktech, přes fotogalerii, po katalogy ke stažení. Nechybí samozřejmě technické stavební informace a kontakty na naše poradce, kteří odpovědí na všechny dotazy.

V čem spočívá vaše spolupráce s firmou G SERVIS a jaké výhody z ní plynou klientům GS?
Systémy J.A.P. jsou vyvíjeny tak, aby maximálně pasovaly a vyhovovaly konceptu domů G Servis. A to jak z hlediska rozměrů a konstrukčních řešení, tak i z pohledu odolnosti materiálů, pevnosti a odolnosti vůči zátěži. Stabilní zázemí naší firmy i dlouholeté zkušenosti a dobré jméno na českém trhu jsou pro zákazníky G Servisu další přidanou hodnotou jejich staveb.

Jaký je nejpohodlnější způsob kontaktu, který mohou využít stavebníci?
Máme širokou celorepublikovou síť smluvních obchodních partnerů, kteří jsou pravidelně informováni o našich novinkách a průběžně proškolováni. Tím docilujeme toho, že se k zákazníkům dostávají aktuální a odborně správné informace. Pokud někdo hledá ve svém regionu solidního partnera pro produkty J.A.P., určitě doporučuji naše webové stránky, kde je mapka České republiky a dílčích regionů s proklikem na doporučená obchodní místa J.A.P.

Pár vět na závěr... (vzkaz, výzva, poučení atd.)
Dům si každý staví jen jednou, a proto je tolik důležité, aby každý stavebník měl vysoce spolehlivého partnera, který není garážovou firmou s podivnou historií. Jsem rád, že jak G SERVIS, tak J.A.P. právě těmi partnery jsou. Partnerem, který vychází vstříc zákazníkům a dává jistotu solidnosti a kvality. Zato patří všem, kteří k tomuto přikládají pomocnou ruku, velký dík!


Zeptejte se